משטרת התנועה: מרכזים מאמצים לטפל בתופעת אופנועים בשולי הדרך

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on משטרת התנועה: מרכזים מאמצים לטפל בתופעת אופנועים בשולי הדרך

משטרת התנועה הדיעה כי בעת הזו מרוכזים מאמצים רבים לטיפול בתופעת נסיעת האופנועים בשולי הדרך

אופנועים • אילוסטרציה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שולי הדרך הינם חלק בלתי נפרד מהכביש, הם נועדו לצורך עצירה בשעת מצוקה ויש להימנע ככל הניתן מהעמדת כלי רכב בשול, נסיעה או עצירה בהם מגבירה באופן משמעותי את הסיכויים לתאונה, באגף התנועה מודעים לסיכון הטמון בכך ולאור העובדה כי רבים מאוכלוסיית רוכבי הדו גלגלי רוכבים בשוליים ואינם מודעים לסכנות וההשלכות של עבירת תנועה זו, במשטרה מרכזים מאמץ בימים אלו באכיפה לצד הסברה בעבירות מסכנות חיים ובריונות בכביש.

בפעילות אכיפה בכביש 4 מחלף ראשון לציון לצפון הבחינה שוטרת באופנוע שמסכן את עצמו ואת משתמשי הדרך בנסיעה פרועה בשוליים תוך שהוא גורם לכלי רכב לסטות לכיוון גדר ההפרדה, בפעילות נחושה הצליחו השוטרים לעצור את האופנוע בצד הדרך לאחר הכוונת השוטרים.

בדיקת השוטרים בשטח העלתה כי רישיון הרכב פקע בשנת -2007, הנהג בן 39 מרחובות ללא רישיון המתאים לסוג האופנוע וכן פסול ע"י משרד הרישוי לצמיתות משנת 2014. להגנתו טען הנהג "אני נוהג משנת 2000 על אופנוע ומעולם לא העירו לי על הנושא".

לנהג נמסרה הודעה על הפסילה והאופנוע נגרר והושבת על ידי השוטרים  ל-30 יום, נוסף לכך האופנוע נאסר לשימוש ע"י סייר בוחן של אגף התנועה עקב ליקויים בטיחותיים חמורים.

באירוע נוסף בתל אביב, במהלך טיפול באירוע של רכב תקוע במחלף ההלכה לצפון, הבחין השוטר באופנוע שנע במהירות וחוסר זהירות על שול הדרך ומתקרב בנסיעה לכיוונו. השוטר סימן לנהג לעצור. בבדיקת הנהג לאחר עצירת האופנוע עלה כי מדובר בנהג בן 49 מרחובות ללא רישיון נהיגה מתאים לסוג האופנוע. בנוסף הנהג נעצר במרץ 2017 בגין עבירות תנועה קודמות.

לשאלת השוטרים מסר בתגובה הנהג:  "עשיתי טסט לפני כשלושה חודשים ואני צריך את האופנוע לעבודה ולא מאשר שישביתו אותו". קצין משטרה מאגף התנועה השבית את האופנוע ל-60 יום והוא נגרר מהמקום.

הנהג נעצר לחקירה ובסיומה נשלח למעצר בית כמו כן זומן למחר להישפט בשיפוט מהיר. שני הקטנועים משני האירועים הושבתו ונגררו.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    המשטרע לא באמת מצפה מרוכבי אופנועים לנסוע כמו מכוניות ולעמוד או לזחול בפקקים – היא פשוט רוצה לעשות לאנשים רע ולקחת להם את הכסף. הם מקבלים משכורת וצריכים לתרץ את זה איכשהו אז הם "מצילים" את הציבור